Frost

Hej...

Nu är jag hemma igen. jag håller på att laga middag duktig som jag är ^^ thah..
Idag är det ju sista träningen i plåtis innan vi börjar träna i den nya hallen! Jag hade tänkt åka dit och köra styrka, men jag får se hur det blir med det eftersom vi har NO-prov och någon franskagrej :( Då för jag väl kära min styrka hemma..

Jag tog med mig min kamera till skolan idag! Det är ju jättefint ute :) det ser nästan ut som snö fast det är frost..
Men fint är det iallafall.. så.. Här kommer lite bilder från dagen!

hemma..













Lovisa :)
hehe..

Johannas öronmuffar :)




 mycket bilder¨.. Jag orkar inte lägga upp alla.. Nu ska jag äta!

puss

någon som vet hur man fixar copyright?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0