Hade lite tråkigt.. ^^

Nu gör jag en liten hiss/diss- lista..


                                              
° Äppeljuice
Det är ju så sjukt gott! jag dricker det typ hela tiden.. ;) love it.

° Tuggumi
Det har nog blivit en drog.. Jag äter tuggumi hela tiden :S
Om jag inte tuggar tuggumi så sitter jag och tuggar "luft".. Nu är det en vana. Jag blir rastlös om jag inte har tuggumi.

Musik
Vad skulle man göra utan musik? älskar att lyssna på musik. Matte-lektionen, när jag går till skolan osv..
Det blir ett tidsfördriv som gör allt mycket lättare. musik <3

º Strumpbyxor
Jag använder det nästan hela tiden.. Det är så skönt och passar till allt.
Fint är det ju också :)

º Tacobar   
   Love tacobar <3 älskar maten.. Fast jag beställer ju alltid samma sak, men det är ju så gott!                                          
                                                        
º Gina tricot
 Det är ju ingenting fel på Gina tricot.. Jag har en massa kläder därifrån och dom är ju skitsnygga men det är ju just det.. Alla köper kläder där. Om man köper något där så blir man aldrig själv om det. Kanske inte en sån stor grej precis, men alla har kläder från Gina tricot :/ Men dom är ju så söta...

° Små barn på cyklar      
haha, en liten konstig grej sådär.. ingen diss precis.. Men jag tycker mest det är läskigt. Dom vinglar omkring där på sin cykel och tittar ner i marken eller på helt andra saker så att dom inte der vart dom åker. Sen kör dom typ 1 cm ifrån mig så att det känns som om dom kommer ramla på mig.. haha en konstig sak att ta upp, dom är ju jättesöta, men cyklar alltid så nära (:

º fotbollar
Eller igentligen alla bollar.. Jag har en tendens (säger man så?)  att få bollar på mig. Det känns som om dom dras till mig. Därför är inte bollsporter något för mig. Jag duckar alltid men lyckas endå få dom på mig -.- aj..

º Taskiga kommentarer
Det tycker jag inte om. Dom flesta tar ju åt sig av det... Om man tycker något negativt kan man hålla det för sig själv istället för att säga/skriva det.

° Tidiga mornar
Något jag hatar och alltid har gjort. Usch.. Jag har alltid varit trött på morgonen. Att gå upp klockan 06.50 är inte lätt för mig.. det märker man ju eftersom jag fösover mig hela tiden. Jag kommer ju inte försent till skolan men jag får det bara väldigt stressigt. Dessutom så mår man ju bättre av att gå upp senare.. eller jag gör det. Man blir mycket piggare och gladare, och arbetar bättre. Men våran skola är ju något utav "gammalmodig" så vi har inte fått någon sovmorgon fören nu. Det är jag ju såklart jätteglad över! :D

mina åsikter iallafall :)

               

Kommentarer
Postat av: johannaaa :D

nobody cares about you little åsikts.

2009-12-02 @ 21:31:39
Postat av: Amanda

Jag håller med om dina hissar och dissar!

2009-12-02 @ 22:35:34
URL: http://amandiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0