Home

Nu är jag jättehungrig.. Ska nog göra middag snart :P

Idag gick jag till skolan :) Jag var ju lite hängig, men jag tog en alvedon satt det blev bättre.
Det var faktiskt ovanligt kul att vara i skolan idag .. När man har varit borta ett tag (inte så länge)
så börjar man redan sakna alla..
Men det känns ganska uppiggande att inte sitta hemma i soffan hela dagen för en gångs skull.



NO-lektionen.. hihi (:   vi fick dricka läsk och fika...
Gott^^
 bullpappret... X)

såå snälla (:
thehe


 6:orna hade luciatåg.

Sen blev det stan.. Jag kunde inte köpa mkt eftersom jag inte hade med mig så mycket pengar..
Men jag hann titta på en massa kläder som jag vill köpa :D älskar stan <3
<-- Dagens inköp till mig själv.

-Byxor från bikbok.
Dom var jättesköna :) Det är som mjuka i tyget och sitter lagom tight.

Gud vad jag älskar bikbok inne i stan! det är ju inte jättestort, men ganska.. Det finns jättemycket fina kläder
till ett bra pris. Sen är designen fin på affären om man säger så.. Dom har som olika rum med teman.
Mycket färger.. gå dit!  -me like.

Nu ska jag äta middag.. är så jävla hungrig.

bye
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0