Juluppvisning

trött.

Jag tittade på sollentunagymnasternas juluppvisning.. Det är första gången jag sitter på läktaren eftersom jag vanligtvis brukar vara på golvet.. Ganska sorgligt för mig att titta på.. Jag önskar verkligen att jag kunde få vara med.. Med och träna och tävla. Det här suger.. Alla har gått framåt jättemycket, medans jag stått still i ca 4 månader och väntat på att få träna..  Varför kan inte min höft bara bli bra så att jag kan träna? Jag har alltid, Alltid, ALLTID skador. Det känns som att jag inte vet hur det känns att träna utan att ha ont någonstans.

Jag kommer troligtvis tillbaka efter jullovet.. Om jag inte kan provträna lite innan utan att det gör ont. Tänk att jag har varit borta så länge.. Det känns som minst 2 år. Tiden känns  oändlig. Men när jag tänker efter så är det inte så lång tid kvar nu.. men tanke på hur länge jag har väntat.. framför mig ligger stenhårf styrka. Jag ska komma tillbaka tränad, jag tänker inte lära om mig alla övningar. Jag ska gå frmåt och lära mig jättemycket. Jag vill.

 Hallen var iallafall jättefin.. Bra föreställning, fast musiken inte fungerade i början.. Min mamma skulle ju fixa med ljudet och ja.. Hon är ju inte världens mest tekninska människa X) Men det blev ju bra tillslut.
Jag fotade och filmade, men det funkar inte att lägga upp klippen :(
Det är typ något fel.. Ingen aning.. Men nu kommer iaf några bilder :)


gangsta :) temat var hiphop

AG


Smygfotade
Amanda och Ebba som tränade sina pluttar :)







Har Jättemycket fler bilder, men jag orkar inte ladda upp alla..

Eftersom det inte gick att ladda upp videoklippet från idag så kommer ett från den senaste tävlingen.. Jag har typ 1000 därifrån :P




Puss
Kommentarer
Postat av: Lyset;)

Din lilla Paparazzi:P

2009-12-15 @ 16:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0