Kallt...

Gud vad kallt det var idag!
Det var minus 8.. Jag blev inte så glad när jag kom på att jag hade glömt mina vantar i mitt skåp -.-
Det blev ju lite kallt att gå till bussen..
Jag hade utvecklingssamtal idag .. Jag hatar utvecklingssamtal. Jag vet inte varför, men jag tycker bara inte om det. Fast det gick ju bra iallafall :) Det är lucia nästa vecka. Vi skulle ju gå och lussa på något företag för att få in pengar till klasskassan, men det kanske är lite sent påtänkt men det skulle ju vara roligt om det blev av.
<-- min tofflor är varma ♥
Nu har jag kommit hem från Johanna. Vi håller ju som sagt fortfarande på med våran film.. Det har börjat bli en vana att åka hem till Johanna och spela in film.. :P
Jag ska nog äta nu.. Har inte ätit middag än.

some pix..



bilder från imorse.. dom blev inte så bra :( suddigt.


tycker det ser lite roligt ut :)
gissa vad det är?

puss
Kommentarer
Postat av: vickis

bubblor?? :)

2009-12-03 @ 21:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0