Outfit

Här är min outfit till Julkonserten!



Kofta - Gina tricot
Klänning - JC
Strumpbyxor - H&M
Skor - Eurosko

Min klänning är egentligen för kort enligt våra musiklärare eftersom den ska gå nedanför knäna, men jag tycker inte om långa klänningar :/ det känns ganska onödigt att köpa en bara för en konsert, men den här kommer jag ju att använda mer ;)
Koftan hatar jag, den förstör Allting, men eftersom min klänning inte har axelband, och man måste ha rött så köpte jag den iallafall.. -.-
skorna kommer jag nog inte få ha på mig, men jag kommer typ se ut såhär :)
nu ska jag köra lite "lugn" styrka eftersom jag fortfarande är förskyld ._.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: forssberg")

Dina skor syns inte, men jag vet vilka det är XD

2009-12-19 @ 19:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0