Today

hejhej..
Lite trött sådär :P
Jag tror att jag har vänt på dygnet.. Inte så bra då.. Jag kom ju på klockan halv ett inatt att jag var jättehungrig
så jag gick upp och åt en macka...

Vi hade ju sovmorgon idag, jag hade ju tänkt gå till skola, men jag hade fortfarande lite feber och var ganska förskyld satt jag blev hemma igen ._.  Jag har pluggat matte och franska eftersom det är dom ända böckerna jag har hemma.. Imorrn blir det franskaprov - YES! -.-


vädret idag.. inte så kul. snön då? :(
Jag vill baka något idag :) jag skulle vilja prova på polkagrisar :) Men.. det är ju ganska svårt..
Jag försökte baka det för några år sen, men det blev fail X)


Jag försöker träna på att rita människor >.< skitsvårt.. Jag försökte rita av syrran, men det var ganska svårt
satt nu blev det på fri hand..


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0