1 Advent

Helloo :)

Nu är man hemma igen och går tillbaka till den gamla vanliga rutinen.
Jag har en massa bilder och filmer från helgen, men jag orkar inte lägga upp dom nu.
Just nu har jag ätit middag, och innan var jag hemma hos Johanna och spelade in film med Sandra och Stina. Det är till SO-projektet. Det har ju varit lite svårt eftersom alla var borta hela tiden, men vi hoppas på att bli klara den här veckan ;)

Första advent var ju igår.. Och imorgon är det 1 December. Snart är det ju jul, men ingen snö har kommit än :/
Mamma har iallafall julpyntat så att det blir lite julstämning.
Jag är jättetrött nu.. Men nu blir det nog plugg. Jag har ju missat en del, och sen har vi ju 2 prov den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0