Bilder från igårkväll :)

<-- Jag i början av kvällen :)


 <-- Lite folk.. Det gick inte att rotera bilden.. haha vickis arm är jättebrun XP

senare var det dags för "spökrunda" ..
Temat var skräckfilmer. Filmerna var: Branhemmet, The grudge, Saw, och IT.
Jag var med på den grejen och hjälpte till satt jag var IT.
Jag fick smyga iväg lite diskret och sminka mig och byta kläder.

Det var olika stationer och på min station var uppgiften att gå in i badrummet med en ficklampa och leta efter ett halsband. Jag skulle ligga i badkaret och hålla halsbandet i handen.

<-- Så såg jag ut X)Likt? Haha *not*


Jag skrämde dom flesta iallafall! haha, det var kul att se allas reaktioner. Vissa kände ju inte igen mig.
Jag tycker IT är Jätteläskig.. Jag hatar clowner..




 <-- det är typ fel på filmen, Men det är iallafall Johanna som filmar min station.. Det blev lite fail.. Halsbandet fastnade i min hand och jag fick hålla mig för att inte börja skratta X)  HHAHAHAHAHHAHAHHAHA..

Dessutom var peruken lite förstor, så det blev skrynkligt på mitt huvud -.- :)


 <-- Jag och Johanna bytte lite :) Johanna var John Blund.
Sen var allting slut, och det vinnande laget fick välja en film som vi tittade på.
haha, roligt var det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0