Från igår

Jag kom hem vid 10 igår.. Jag var jättetrött, så jag orkade inte blogga.. Dessutmom har jag tappat bort
min halsduk så jag får åka in till stan imorgon och köpa en ny.


Jag och Johanna åkte direkt från badhuset till bion. Vi köpte biljetter till bion och sen gick vi och åt på donken :)
Vi såg ju som sagt This is it med Michael jackson. Det var inte riktigt som en film, det var hans sista repetitioner från det som skulle bli hans konsert i London. Man ser hur bra det skulle blivit .. allt var väldigt genomtänkt. Jag är glad att jag såg den iallafall. Nu har man inte har missat något.. Han var ju min största idol när jag var liten och Jag tycker fortfarande att hans låtar är bra, man tröttnar aldrig på dom. Jag vet inte om den inte kommer ut på DVD, det kanske bara är en försäljningsgrej för att tjäna mer pengar.. men den är iallafall värd se!



 

Just nu sitter jag och äter cookie :) Måste plugga franska.. BLÄ

Kommentarer
Postat av: Evve

Men sofia...

"käna" stavas faktiskt tjäna. allvarligt fel... ;)



Kramar <3

2009-11-16 @ 15:52:27
Postat av: sofia

KLART! nöjd nu? (:



hihi<3

2009-11-16 @ 16:09:21
URL: http://[email protected]
Postat av: störd

åå den vill jag också se men men :) <333

2009-11-16 @ 16:56:27
URL: http://ztinaa.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Evve

Nöjd :)

2009-11-16 @ 19:06:32
Postat av: Little J'

we like nöjd.

2009-11-16 @ 22:06:51
URL: http://omgomgomgomg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0