Frukost

Hej

Nu är jag hemma igen..  Amanda fick inte sova över här igår, satt det blev jag och Johanna.
Men på morgonen så var gick vi över till Amanda och åt frukost (:
Det är så himla ljust ute! Det känns som att man har varit instängd i mörkret jättelänge, och sen blir
det plötsligt helt klarblått .. Det var väldigt skönt med frisk luft iallafall.
 

Jag råkade hoppa ut genom fönstret.. Det var ju så svalt (:  Johanna tog kort :) morgontrött? - Ja

 Johanna och Zelda :)
 på promenad till Amanda :)
 Vi gick till Amanda i pyamas.. :)





tihi, Johanna fick vara modell :) -I pyamas klockan 10.00

Nu ska jag simma med Amanda, puss <3

Kommentarer
Postat av: litte j'

im so cute :D

2009-11-21 @ 14:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0