Hemma hos Johanna

Jag var i skolan idag :) fast jag var väldigt trött.. Jag kunde inte sova inatt för det var några som festade typ precis utanför vårat hus så det lät ju så jävla mycket..

Dagen gick iallafall ganska fort som tur va :) Efter skolan åkte jag och johanna till stinsen och provade mjukisdress på H&M.. så himla sköna! kan tyvär inte lägga upp bilder eftersom jag är hos Johanna, och hon har ingen sladd, satt jag lägger upp bilder imorrn..

Johanna har också varit på dans, så jag tittade på :) Duktig hon var då.

 Det känns så tomt utan bilder.. Här är några från min gamla blogg :D


<-- Lungö

Runmarö









Nu ska jag och Johann se en film :) One missed call.. Fast sen ska vi titta på Lasse Majas detektivbyrå :o HAHA X)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0