SHOPPING!

JAA! FREDAG!!

Älskar fredagar! Och dessutom fick vi sluta efter lunch idag som kompensation för
SVT-besöket. WEEEIIII!

Efter skolan så åkte iallafall jag, Amanda, Johanna, Stina och Sofia till stan! :D

Vi gick runt där och köpte lite nödvändiga saker. Jag köpte en jacka, en halsduk och ett par vantar :) Det var något jag verkligen behövde. Vi var också inne på Åhléns city och lyssnade på en en gay-kille från Los angeles som berättade om smink :) Ganska bra tips, och Amanda blev lite kär.. Men det var precis en sån där bög från top-model. haha.. så skön människa. sen sminkade han stina, och det blev fint.


Vår andra lilla lunch blev på donken.
Där gick det runt en psykiskt sjuk gumma (förmodligen) och berättade något i stilen: -JAG HAR SETT JESUS! AAH
Ganska scary faktiskt ;)

Johanna Stina

 :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: forssberg")

HAN VAR FRÅN LOS ANGELES!!! INTE VEGAS!

2009-11-07 @ 15:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0