Simma...

Det är något jag funderar på.. just har jag ju någon svullnad i mitt skelett så jag inte får träna..
Men simma kan jag ju göra, förutom mina styrkeövningar som jag ska få idag..
På Söndag har jag iallafall lyckats tvinga med mig Johanna till sollentuna simmhall :)

Har just ätit middag nu..

Jaja, ikväll blir det iallafall UB & DHW! :D <3 Sen funderar jag på att försöka gå
och lägga mig så att jag piggar upp mig..

Jag blir så deppig av det här vädret. Jag vill ha snö.

<-- Bild på little 'J ♥


Nu ska jag duscha.

Ciao!



Kommentarer
Postat av: your little J'

Den första bilden var helt OK sofia. MEN DEN ANDRA OCH TREDJE SER HELT JÄVLA SJUKA UT! Please... X)

2009-11-03 @ 21:46:04
URL: http://booman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0