Sjuka tillsammans

Hej..
Nu sitter jag här hemma.
Jag har ingen stor aptit och är sjukt trött, men det blir väl bättre imorgon får jag hoppas.
Johanna är också smittad av vaccinet, satt hon kom hem till mig :)
Det är ju roligare med sällskap. Vi har väl tagit det ganska lungt.

Lite fler M&M bilder ^^

M&M i vatten


cookies and milk


haha, Johanna.. Hon prövade masken som jag gjorde till spökrundan. Temat var ju "Barnhemmet"
den var tyvvär lite för liten, men Johanna fick på sig den ändå :)
Redigerad såklart :) ( photoshop)
Men den ser ju lite creepy ut..

Puzz  

Finns det någon som vet hur man fixar copyright? Jag har försökt men det funkar inte .. :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0