SVT

helloo..

Den här dagen var ganska jobbig och lång...
Jag kom faktiskt upp i tid fastän det var första skoldagen efter lovet..

På idrotten fick jag en basketboll i huvudet, fast jag inte var med .. jag höll på att svimma..
Jag har fortfarande huvudvärk men har iallafall tagit en alvedon.

Vi har också haft SO-redovisning och Helena var tydligen inte så nöjd med allas resultat.. Fast min grupp
var ju bra tycker jag.. :/

Efter skolan så kom dagens höjdpungt!
Vi åkte in till SVT för vi ska tydligen hålla på med media i SOn framöver.. Roligt! :)

Här kommer lite bilder

 <--utomhus
<-- I studion
<--- I studion
<--- Haha, Bolibompa X)

<-- Vädret! den gröna färgen försvann och blev en karta istället :) hihi Vickis
<-- Jag hade ju en grön tröja på mig.. så jag blev ju kamouflerad :) jag är längst till höger men min överkropp försvann.. :)
 Moi, i mitten
Ursäkta dom dåliga bilder men min mobil har ju inte världens bästa kamera..

xoxo
Kommentarer
Postat av: your little J'

me likee the pic of you and Little A' in the TV on the weather! x) pööössssaar

2009-11-03 @ 21:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0