Uppsala

Hej! Nu blir det lite uppdatering från igår..
På dagen åkte jag och Amanda och simmade, det var skönt :9
Efter det fick vi ganska bråttom till tåget som vi skulle åka till Elin med ;)
Vi hann iallafall som tur var.. :)

 thaha..
genom fönstret
Elin visade oss runt lite, och vi handlade mat :) Det blev Fajitas<3
Vi äger ju på att laga mat!



Gott :)

Sen drev vi lite.. :)

Vi lånade Elins hårförlägningar.. Funkade inte så bra på mig. Det blev ingen större skillnad.Men det var nog fel färg för Amanda X)



Visst passar man bra som fjortis? haha..
Väldigt oseriöst, men det är ju Pinsamt att se ut såhär och va seriös? -.- patetiskt X)
HAHA!

Roligt :D
 frukost

Nu är jag hemma.. Är sjukt trött satt jag ska nog titta på en film och mysa lite :)
Sen blir det nog styrka.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Lisa i klassen

haha !!!;D

2009-11-22 @ 13:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0