Bounce idag!

tjuuuue!


Sitter hemma hos Johanna
!

Jag gick upp tidigt imorse! :O Men jag åt frukost och åkte till Johanna. För en halvtimme sen mådde jag jätteilla D: Jag blev bilsjuk av att sitta på bussen.. Sånt händer mg ibland. Men jag var fett snabb på att ta mig hit. jag äger.
Men nu har jag duschat och klätt på mig. Jag har fått låna ett par jeans av Johanna. Dom sitter jättebra :D
Men jag måste platta håret och sminka mig.. Sen åker vi till stan med johannis mami och äter. Vi möter typ Jenny vid globen. Sen blir det BOUNCE! :D

mjau.

Men nu erbjuder Johanna mig Ben & Jerry's så jag ska väl gå nu. ( Johanna, excited stavas med C -.-) hihi

Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0