GAAAH!

mjau

Nu sitter Jenny och tittar på SATC på franska. Det ser sjukt fult ut eftersom det inte är deras riktiga röster. Hon tyckte att jag kunde titta med henne, men vi får se. Jag måste kanske träna lite på franskan..

Innan försökte jag måla naglarna. Först tog jag bort det gamla och sen så skulle jag välja ett nytt. Jag tänkte ta någon färg som jag inte hade tagit förut. - Lila. Lila är min intetyckaomfärg. Jag använder det nästan aldrig för jag passar inte i det tycker jag. Jag målade naglarna och sen så skulle jag ta bort lite hår som hängde för ansiktet. Då kom det ju såklart nagellack i håret -.-

Då var den nageln förstörd och mitt hår var lila ( bara lite ) Jag målade om nageln och sen skulle jag ta en tops för att ta bort nagellacket som var utanför. Så råkade jag såklart stöta till en nagel så var 2 till förstörda. Jag skulle börja ta bort det då jag kladdade ut en till nagel. Men då gav jag upp, så jag tog bort allting. Jag försökte få bort allt men det bara fastnade. Nu är mina nagelband lila. Det är inte fint.

- JAG SKA ALDRIG MER ANVÄNDA LILA NAGELLACK! -.-  
 
okej, nu skrev jag en massa om lite nagellack. Fråga mig inte varför.

Sen försökte jag fixa ögonbrynen, men jag hittade inte min pinsett. Allt gick ju så bra kände jag. Men jag lånade mammas och blev ganska nöjd ;)
Jag tänker sova snart. Känner mig irriterad och vill inte ta ut det på någon i min familj.. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0