Here comes the sun

hallo!

Det har varit fint väder idag! :D Nu känns det faktiskt som att det är vår.. Fast jag behöver köpa en tunnare jacka :) På matten fick vi sitta ute i det finfiiina vädret. Dom första 20 minutrarna gick till att ta en massa bilder. Egentligen skulle jag gå och vässa min penna, och då så tog Lovisa min kamera, så då gjorde vi annat ^^

Och våran kääära lärare Dante tante biitch har kommit tillbaka efter att ha varit pappa ledig  i en vecka. Hans barn ska heta Frank. Jag tänker på dom 3 vännerna och Jerry.. My favourite!
Jada Elin.. Han tyckte väl inte om vårat namn.. Xp

Nu fumlar jag. Jag har pratat om en massa konstiga saker rakt ut idag. Utan poäng. Jag bara pratar. Men nåt fel är det på mig ^^


Bysigt!













































Kommentarer
Postat av: Elin

Vi hade ju finaste namnet Sofia!

Jag har två saker att säga om dina bilder..

1. Jag gillar inte mina lår..

2. Sluta vara så fin människa! :(

2010-04-19 @ 18:36:17
URL: http://elinwallons.blogg.se/
Postat av: sofia

ELIN, SLUTA SÄG SÅ! Du är så jääävla snygg<33

fatta det!

vårat namn var bäst :D

2010-04-19 @ 21:11:18
URL: http://sofiawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0