Höjden av lathet

Hallooo :D

Just nu sitter jag framför datan och äter min andra middag. -Lasagne! Som ni kanske märker så äälskar jag mat.. Typ äter hela tiden, men jag blir så jävla hungrig av att träna!

Jag känner mig otränad. Efter 2 veckors ingen träning alls... :/ Men men. Det gick helt okej. Jag tränade på skruvar som jag har glömt bort, och piköppning. Jag var trött. Jag är trött hela tiden (nästan) Men jag hade ändå kraft kvar i kroppen som tur va :)

Jag är lite seg.. Kanske ska sova snart, sömnberoende människa som jag är. Men vi har sovmorgon imorgon eftersom vi skippar NOn av någon anledning :D mihi ^^ Nu börjar vi 09.35 med språk istället! HAPPI!

SÅ! nu har jag bloggat.. Min statistik stiger faktiskt.. Haha.. Vilka är det som orkar läsa min blogg liksom? :P

mjauuhahaha



typ ett år sen? Lite mindre fin pose sådär.. haha jag ser jättekort ut.. Fast jag är kort.. :P

Kommentarer
Postat av: johannaaaa

mhihihi. Jag orkar :P :D

2010-04-16 @ 08:19:38
URL: http://thinkingoutsidethebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0