HOME AGAIN

Japp, nu är man hemma igen efter ett skönt påsklov i Spanien :)

Just nu sitter jag och laddar upp bilderna på ansiktsboken.. Det tar låång tid. Fast jag lägger inte upp alla bilder, då skulle det ta evigheter men det gör det iallafall för min dator är seegoleego. -.-
Men jag sitter och lyssnar på musik och stalkar folks bloggar :)

Idag gick jag faktiskt till skolan helt ofixad.. - Sofia au natural..
Inte vacker syn, men eftersom man blev liite brunare och fick liite fräknar och liite blondare hår i spanien så var det mer okej.. Men imorgon blir det ändring på det ;)
Ska fråga snällt till min otroligt söta rara underbara syster om hon kan klippa mig.. Mitt hår är sliiiiiitet! Och jag skulle nog vilja klippa luggen och klippa upp det lite, nu när det börjar blir vår så blir inte mitt hår liika lockigt.

Btw så fyller jag år om 1 månad imorgon! Gissa vad jag önskar mig mest... systemkamera... ^^









pussar

Kommentarer
Postat av: agnes

you're alive :D

2010-04-13 @ 07:55:04
URL: http://agnesklapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0