Johanna, Ost, Skinka!

Godmorgon!

Nu har jag och Johanna vaknat! Eller vi vaknade vid 10.00 och har ätit frukost ;) Nu sitter Johanna och gosar med katterna.. Katterna har många namn.. Nästan varje person som kommer hit döper någon av dom till ett nytt namn. Just nu är namnen - Nimbus, Sims, Otis, Lars-Johan, Johanna, Ost, Skinka, Linus och Agnes? hihi ^^
Dom är 3 stycken.

Men igår så åkte jag och Johanna till Anders och åt pizza där ;) Sen fick vi skjuts av Lena hem till mig och då tittade vi på någon skräckfilm.. Den var lite annorlunda.. Xp Sen efter det så ville jag se någon glad film, eller jag brukar vilja se någon film efter en skräckfilm. det blev Mamma mia. Jag tänkte att vi kunde se lite i början men vi såg hela ;) Vi sjöng lite fult åt låtarna (på svenska) och tryckte på någon A-B repeat-knapp .. haha..

Men nu så ska jag fixa mig för att åka in till stan med sis'


Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0