Nästan första glassen

Hallo <3

Orkar inte skriva mycket om dagen.

Vi gick och köpte glass.. :D vårens första glass (i sverige)
Och Sandra betalade min.. 18 kr, nu glömmer jag inte bort det! Jag prövade den nya magnum gold. Först såg den bara gul ut, men sen så glittrade den faktiskt. Då var det guld! Den smakade inte salt. Lite synd för det är gott med salt på glass.. :P Men det var choklad och kola. Den var ganska god ;)






Jag fick inte upp glasspappret.. Och Sandra var långsam med självutlösaren så hon kom inte med på andra bilden -..- hihi




Nu har jag tränat. Det känns som om jag har tappat allt. I slutet landade jag på huvet på trampolinen. - AAAJ! Nu gör det ont från huvudet och ner i ryggen. Det gör ont när jag andas. Men det är okej, det kunde varit värre. Men jag har en tendens att landa på huvudet -.- Men jag får väl se hur det blir imorrn.. Ska nog ta en ipren innan jag går och lägger mig.

Snart är det Desperate! :D

Pussar <3

Kommentarer
Postat av: johannaaaa

jag ser jäättestor ut på bilderna! :O <3

2010-04-20 @ 22:32:35
URL: http://thinkingoutsidethebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0