Valböööörg

hola! :)

idag är det valborg.. eller igår. Jag var först hemma och åt pizza med bearnaisesås :D
Jag skulle ta bussen till Sandra, men jag missade den såklrt. Den kom för tidigt -.-
Det regnade så mitt håt blev BAAAJS. 

Agnes och Johanna var där ;) Vi gick till den lilla minibrasan och mötte folket.  (Amanda kommenterar att brasan var STOR) ( inte så stor ) mihi

Vi befann oss lite runt ekbacken. Vi satte oss under en bro och tog lite gruppfoton (misslyckade) Men det regnade hela tiden.. Sen kom det poliser. Vi var lite kriminella.. bus. ^^
Bilderna kommer imorgon (idag) efter vi har sovit. Jag följde med amanda hem, så nu ligger vi i hennes säng och chattar. Den är naaajs :D

Godnatt till folket! <3
Kommentarer
Postat av: agnes

nu får du ta och lägga upp alla bilder :D <3

2010-05-01 @ 17:34:27
URL: http://agnesklapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0