School

Var i skolan idag. Igår var jag hemma och förkyld. jag har fortfarande ont i huvudet med det är bättre.
Ingenting särskilt har väl hänt. Min grupp skulle ha lektion idag på mentorstiden vilket jag HELT hade glömt bort... Vi skulle baka. Våran klass tycker mycket om att fika. Jag glömde bort det, men tur det så fanns det ju andra människor som inte är lika senila som mig... Men gott var det :)
Nu har jag kommit hem. Sitter i min morgonrock ( det är så kallt i vårat hus :S ) och lyssnar på spotify.
Jag hade tänkt fixa på mitt rum och göra lite nödvändiga saker. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag. - Som vanligt

hehe, men Johannskii ska ju sova här imorgon, så hon måste ju också stå ut med att vara här X)




- Right now


Ursäkta för alla webcam bilder. Har inget annat att lägga upp nu... Måste fixa att lägga över alla mina gamla bilder i Iphoto, men det tar skitlång tid >.<

xoxo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0