Mjukis

Hemma igen!

Jag och Amanda åkte till Sollentuna centrum, Men eftersom dom inte har så mycket affärer så bestämde vi oss för att åka till stinsen.. Jag tycker inte om Sollentuna egentligen :/  Det är fint men dom har inte så mycker affärer..

Vi gick på "fel" buss och fick gå av och åka tillbaka.. Hmm vems fel var det... ;)
Men vi kom ju till stinsen och jag köpte ett par mjukisbyxor på Stadium. Dom är jättesköna :D
Fast dom är ganska stora, men jag vet inte om det var typ herrstorlek, men vem bryr sig. Jag tycker om dom :)









byxorna <3 bjuder på bilderna..

<3

Kommentarer
Postat av: Mandiiie:)

Vadå bjuder? Vi är ju skitsöta!?

hihi:)<3

2010-02-08 @ 20:06:50
Postat av: sofia

Jag syftade på mig.. ;) <3

2010-02-08 @ 21:01:38
URL: http://sofiawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0