Oj då..

Råkade bryta mitt löfte där.. Men det var pga av Amanda ;)

Känns ganska konstigt att inte ha bloggat på typ 1 vecka.  Fast det är lite skönt också..
Skulle ju åka till Härjedalen med A'  :D
hihi

Hon ska ju ta med sig internet och laptop så att jag skulle kunna uppdatera lite från fjällen ;)
Imorgon får vi sportlov! :D Och vi skulle ju egentligen åka efter skolan, men värmen i våran bil är tydligen trasig så vi kanske åker på lördagen eller söndagen.. Men upp ska vi iallafall!
Funderar om jag kanske ska börja packa.. Jag kommer troligtvis inte sova mycket inatt.
Men vi har ju lov satt det är ju bara 1 dag till som jag behöver stå ut med :*





jag tror att vi kanske var 8-9 år? haha..

<3



Kommentarer
Postat av: agnes

hihi,

jag hade också en sån där hjälm xD röd och silvrig, med typ nån mus på :P <3

2010-03-06 @ 21:42:31
URL: http://agnesklapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0