SEMMELDAG!

Fast jag har inte ätit någon än ..

Tänkte baka, men jag har ju träning. Men nu får jag ändå inte träna för att jag har ont i halsen och kan smitta någon annan :/ skit.

Vi fick ett oväntat matteprov idag.. Fast det var inte så svårt, eller det var ju A-delen, men jag tror inte att någon har gjort klart den delen.. inte jag iallafall. Det är ju bra att vi har matte som sista lektion så kan man gå hem när man är klar :D fast jag kom inte på min buss bara för att den var full, satt jag fick ta tåget  -.-



sofia, sofia, sofia :)



Kommentarer
Postat av: sofia kongshiiii

haha vad tittar jag på:P

<3<3<3

2010-02-16 @ 19:56:02
Postat av: adamski :)

jag fick alla rätt på provet :D !!!!! finfin blogg sofia ;P <33

2010-02-16 @ 20:38:59
Postat av: s/

USCH VILKA BILDER!!!

fyfan va ful! haha :o

2010-02-16 @ 21:06:39
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0