Svårt att komma på rubrik..

Hemma från skolan ;)

Var ganska trött idag..  Men det var inte så farligt. På musiken så fick vi se en film, fast vi såg inte klart den. Vi har ju typ pop/rock historia.
 Och sen hade vi matteprov idag! D: Jag gjorde ju ett igår eftersom jag hade varit sjuk, men jag tror nog att det gick bra.. Eller jag fattade först ingenting på sista frågan, men sen fick jag en kladdkakebit av Amanda så då gick det visst ^^

Btw så försökte jag ta bilder på Kissie igår X) haha, man får ju en länkning. fast hon tyckte väl inte att mina var tillräckligt bra :/ ;)
2 av dom..



:O WAB!..

dessutom måste alla gå med i den gruppen på fb ;D

Åler till träningen snart. Bloggar mer när jag har kommit hem, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0