2010

Det känns ganska konstigt att det är 2010 nu..

Det låter ganska fel.. "2010" .. Men, men..
Jag har inte tänkt ut några speciella nyårslöften, men jag har mina egna mål för mig själv. Inget som jag
uttalar mig i bloggen om ;) Men 2010 ska bli ett bra år iallafall! 2009 var inget bra år.. allt sög.
men jag har också blivit mycket positivare! Det är säkert bara jag som märker skillnad, men man mår bättre 
och blir mycket gladare.  

Andra dagen i skolan idag.
Det känns ganska okej. Skönt att se alla igen (: Jag har också känt mig lite slapp på lovet, satt det är ju skönt att
komma igång igen. Vi tar det ju inte så lungt vid skolstarten precis. Första dagen fick vi ju läxor.
Ett + att vi började på en Torsdag! då är det ju så nära till helgen (:





puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0