Amerikanska pannkakor

- Det har blivit min nya vana.

Vad finns det att säga? Den här dagen gick ganska fort.. Jag har slagit till mitt knä, så nu gör det jätteont :(
Nu har jag kommit hem och ätit pannkakor, för att sedan orka med plugget.
Tröttsamt -.-  Något som jag verkligen inte orkar, men som måste göras.
Ursäkta min negatvia inställning, men just nu känns allt ganska dystert.

Jag har som sagt börjat få ont i knäna och min högra höft, och det kan vara troligt att det är samma sak som min vänstra höft. När ska jag få börja träna igen? Jag orkar inte vänta längre.

Som sagt. Allt känns negativt. Nu ska jag sätta mig och sträckplugga.





Hejdå..
Kommentarer
Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

sv: okej:) jodå helt okej faktist :)

2010-01-19 @ 17:00:14
URL: http://amandabergholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0