Babymelon!

Nu sitter jag hemma hos Amanda :)

imorse så frös jag mycket.. Jag kom till busshållplatsen men bussen kom inte :( Väntade i 20 minuter, och sen när den äntligen kom så var den full...

Första ensablespel lektionen på terminen. Nu får vi prova att spela i grupper, men utan dig lovisa eftersom du inte räckte upp handen tillräckligt! :O
På lunchen blev det pannkakor!  med.. Lingonsylt :( Vi fick vänta skitlänge på hallonsylten.. Det blev heelt fullt när den väl kom.. Och Sandra slog sitt rekord! haha.. 20 pannakakor.. fattar inte hur du orkar :P

På So:n så fick vi göra en lite annorlunda uppgift.. Vi fick skriva ett recept. Men vi behövde leta i bibeln för att hitta ingredienserna. haha, lite kul faktiskt ;) 

Satt är Jag med tha buuskids Amanda och Victoria och vi hade tänkt göra den där "bibelkakan".. X) Men nu kanske dom har ändrat sig till kladdkaka ist.. 

Jaja, ha en trevlig kväll!

PUSSGURKA <3

 

   

Kommentarer
Postat av: Amanda <33

Älskar din blogg!!!!!<33333333

2010-01-29 @ 18:28:11
URL: http://amandaalllinger.blogg.se/
Postat av: sandra

Pappa har förbjudit mig att äta fler pannkakor. Och det har jag med, det var rätt äckligt ändå. Och jag orkade ingen middag. Men njust nu skulle jag nog kunna få i mig en lite babymelon iallafall ;)

2010-01-29 @ 22:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0