Back again.

Helloo (:

Nu har jag kommit tillbaka från Härjedalen igen, och skolan har börjat.
Vi firade jul och nyår där..
snowboard och skidor blev det <3 Till nyår kom Johanna och Amanda upp (:
Orkar inte skriva.. Men jag har en massa bilder X)


 Jossan & Jenny :)
 Julafton..  haha, jag ocj Jenny har fortfarande julstrumpor..
gran

Jenny var jultomte iår..
 wii (:

hehe.. (X
Jag och Jenny..

Johanna råkade hälla ut sin glitterögonskugga i hela badrummet..
SOPA! X)
haha glittret ser ut som snö :)
städa,städa..

gullig glitter effekt blev det iallafall




GOTT NYTT ÅR!













panikbilden.. Fyrverkerierna åkte åt fel håll så alla började springa in och skrika haha.. Fail

fotot togs klockan halv sju på morgonen. Vi dygnade.. Man var ju ganska trött som sagt..
 SOMNA INTE! :D






har många fler bilder;9
Kul var det iallafall <3

Kommentarer
Postat av: sooopan som spillde smink

såklart du hade det kul. Jag var ju där? haha :)

2010-01-07 @ 19:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0