COOKIES!

Hellooo :)

Nu är jag hemma igen, satt nu kan jag lägga upp bilder ;)

Idag försov jag mig liite.. - som vanligt då.
Det blev som det stod  i tidningarna.. Snöstorm. Jag började halvgråta lite på vägen till bussen, Det blåste och kom små snöflingor i ögonen >.<

Vanliga lektioner idag då..


haha, kul man kan ha på mattelektionen.. ;) Lovisa ser ut som en blink-smiley




Efter skolan åkte jag och Lovisa hem till Lovisa :)
Vi fick springa till tåget och han precis på.. haha, trodde nästan att jag skulle få åka iväg själv eftersom dörrarna stängdes mitt framör näsan på Lovisa..  Haha, jag fick putta upp dörrarna igen :P

Sen gjorde vi våra "special Cookies.. :)

- Marsmallows
- Choklad
- M&Ms









yumms

Sally tycker om mig! :O haha... Min väska iallafall.. Hon låg på den :P






Ser ut som en hund..





FÄÄÄRDIG! :D :D :D

Har faktiskt inte smakat än.. Åt så mycket deg (den var jättegod!) Så jag blev ganska mätt... Tänkte spara dom till något tillfälle ;)

Nu har jag tränat och ska äta och duscha..
Blåste och snöade skitmycket när jag var ute.. Ni ser ju hur mitt hår blev..

Puss


Kommentarer
Postat av: Mandieee :)

Guuuuu så söta bilder!

Du och Lovisa borde bli linjalmodeller! ;)

2010-01-31 @ 15:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0