Första träningen..

På 5 ca månader

Det är ganska frustrerande när man kommer tillbaka och märker att det man kunde göra inte går längre..  Jag har förväntningar av att jag ska kunna allt, Men jag vet att det inte är så..  Och det är ganska jobbigt att min höft trots 5 månaders vila fortfarande götr ont.

Men jag har kvar mitt mål som hjälper mig att fokusera. Jag vet att jag kommer bli bra igen.
Det bara tar sin lilla tid.

Värk i hela kroppen -love it.

                                                   

Kommentarer
Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

sv: roligt att höra, jodå helt okej, lite ont i armen och ryggen bara:)

2010-01-15 @ 07:18:20
URL: http://amandabergholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0