Kallt

Sitter hemma och fryser.. Det är skitkallt! :O

Skönt med helg.. Det blir hemmakväll -.- Men det är lika bra, för jag orkar inte göra något. Jag är skittrött.. Kanske håller på att bli sjuk, men just nu vill jag bara sova.
Hoppas att syrran stannar hemma med mig så att jag får lite sällskap..


För att ha något att skriva.. Alla vet redan att pea ska stänga.. Jag var inne där ganska mycket förra året.. Men nu var det skitlängesen.. Har kollat igenom en massa gamla mail... Gud vad längesen det var! 
Men vem bryr sig? ;) Inte jag iaf :*

Puss
Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Hej, tack så jättemycket! :)

Det är inte så svårt alls att få det i rätt storlek. Har du Photoshop? Engelska eller svenska?

Jag har det på svenska, och då är det bara att ta på "omforma fritt" och "tjänj" så får man till det! ;) Sen får man även rita lite själv för att få det att se bra ut :)

2010-01-22 @ 17:32:32
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: johannii

men ändå. fett sorgligt. typ där man levde förut :P <3

2010-01-22 @ 18:22:13
Postat av: sofia

ja.. kanske lite.. haha X)

2010-01-22 @ 19:03:18
URL: http://sofiawikstrom.blogg.se/
Postat av: Forssberg <3

Ica- ulf!!

Vem bryr sig, inte jag iaf :)

2010-01-22 @ 22:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0