lalala

Har precis ätit middag.. Fast jag orkade inte så mycket eftersom jag hade ätit kladdkaka hos Amanda..

Lite taskigt faktiskt.. När jag skulle åka hem så sprang jag till bussen eftersom jag hörde att den kom..
Jag hann precis till busshållplatsen och jag tror faktiskt att han såg mig, men han körde förbi mig ändå.. :/

Så jag fick gå hem. Det var nästan lite skönt iallafall. Och just nu så är det fullmåne och det snöar sånna där fina snöflingor som ser ut som stjärnor. 

Men nu så bjuder jag nog in mig själv till Amanda. Jag gillar att göra så .. hihi <3
Fast hon sa att jag fick vara där så..  :*

Kommentarer
Postat av: ineskristin

Söt blogg, allt bra? :)

Kram!

2010-01-30 @ 09:57:28
URL: http://ineskristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0