Stinsen

Japp, stinsen blev det med Amanda, Elin och Stina ♥

Vi var där ett tag, och Alla förutom jag köpte smink ;) hehe.. Hade inga pengar med mig.. Men jag fick låna av söta stina till lunch.



De seriösa barnen ;)

Amanda hittade vääärldens sexigaste mössa på bikbok ..host host..  Och den var på rea! Haha...


Chinnipinniplutt och amandiie.. Nu är dom ju ganska lika.. :D


En till serös bild ;)

loveu <3


VILL HA! - midjeskärp och skjorta :* och det är ju så jävla snyggt med den där lilla prislappen också :)

Ikväll blir det film med mig själv.. Tänkte att det kanske vore smart att jag inte gick och la mig försent nu eftersom jag ska orka upp vid 7.00 imorgon.. Då blir det inventering ;)
Men sen måste jag tydligen måste sälja korv på isen :/ Har inte fått mycket information om det satt jag fattar inte riktigt.. Men det löser väl sig. När jag är klar där så åker jag tillbaka till stinsen.


kisses'

Kommentarer
Postat av: Mandieee :)

Prislappen blev liksom pricken över i, så jävla hett!

2010-01-31 @ 15:23:03
Postat av: Stina

Thih älskar er meer! Vi måste träffas snart igen! Fredag? :) <3

2010-02-02 @ 19:01:04
URL: http://sooetbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0