Tröttis

Idag -

Jag gick upp vid 10 i 7.. Fattar inte hur jag orkar gå upp så tidigt, men så jobbigt var det faktiskt inte :O

Jag kom till stinsen vid 8.00 och det var helt tomt.. Förutom vi och några andra. Sen fick vi börja direkt med att jobba. Vi räknade alla varor i hyllorna på vinn och satte upp små post it lappar med siffrorna. Jag nådde ju inte till alla hyllor, satt vi fick hämta ministegen eller stå på backar.
Det var lite irriterade när lapparna ramlade ner, för då fick man räkna om.. :P 
Det var inte så jobbigt, men efter ett tag så tröttande man lite.. Och det var en liten bitch tant med harrypotter-glasögon som informerade oss om vad vi skulle göra.
60 kr i timmen per person.

Jag skulle ju sälja korv på isen, och det var tänkt att pappa skulle hämta mig och skjutsa mig dit.. Men dom hade fullt upp, och då var det lite onödigt att hämta mig om jag bara skulle stå där i 20 min..
Förlåt.. Men tack pappa för att du tog över! jag får helt enkelt hjälpa till och ställa upp extra mycket nästa gång vi gör en sån här sak ..

Vi fick sluta tidigare än jag trodde.. Jag ringde pappa och frågade om jag skulle komma och hjälpa till, men då hade dom tydligen slutat, satt han kom och hämtade mig.

Jag hann köpa min skjorta och midjeskärp som jag la undan igår ;)


  ♥

Nu är jag trött efter 5 timmars jobb.. Ska bada nu och fixa lite inför imorgon. Mamma lämnar in min mobil på lagning nu, så då kommer jag nog att få en lånemobil.. Och då får du tillbala din imorrn Amanda :)

Puss

Kommentarer
Postat av: «PinkieLaady

Sv; okej, jag ska pimpa min lägenhet :D

2010-01-31 @ 16:56:43
URL: http://pinkielaady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0