snart åker jag...

YAY! FRANKRIKE!

Lite uppdatering...
Elin har sovit hos mig i helgen och dagarna innan också (: Igår fyllde Lovisa år GRATTIS! :D Fast det har jag redan sagt (: Jag, Evelina, Sandra och Lovisa åkte in till stan. Vi körde cybertown.. haha.. Önskemål från Lovisa. Men det är fett kul :D Evelina skulle till någon bio, men vi andra gick till Ben & Jerry's café och köpte glass. Trevligt :)

Vi skulle äta på Friday's, Men Lovisa mådde jättedåligt så vi fick åka hem.. Stackars födelsedagsbarnet :/ Men hon mår iallafall bättre idag vet jag :)

På kvällen åkte vi några stycken till en sjö i viby någonstans. Det var mys :)
Idag har jag tagit spruta, träffat min lilla vän Amanda som jag inte sett på 100 år <3 Och fixat och packat inför imorrn... Men jag är inte klar :P











tanten förstörde bilden -.-















puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0