DanteDarling

Hello humans!

heh :P
Dagen har gått väldigt fort. Jag försov mig imorse, förvånade?
Vi hade 3 lektioner. Sista lektionen var SO och det var våran allra sista lektion med Dantey *snyft*
Sandra jag och Amanda hade ju fixat en liten kaka.. Fast Amanda hade bestämt sig för att vara sjuk idag så Sandra och jag fick lite panic eftersom hon hade våran gulliga cake. Men som tur var så löste det sig! Amandas mamma lämnade den :) Tnx!
 
Efter skolan gick vi till donken och åt lunch där :) Sen gick Lovisa jag och Johanna till stinsen. Jag köpte skor, jeansshorts, vax och deo. Sen bar det hemmåt. Jag var söt och följde med min syster till tapetaffären. Jag skjutsade henne på min cykel till och med :) mihih.

Nu ska jag äta middaag! Det blir nachos :D

puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0