Juuste

Jag har ju en blogg -.-

Jag har kommit hem från Göteborg, det var jättekul :D Bilder kommer på facebook, men inte alla ;)
Bara så alla vet så är Liseberg mycket bättre än Grönalund. Vi har ju som sagt varit på Liseberg, har badat, druckigt genomskinlig flädersaft :O gått runt, målat naglarna lalala.
Jag har köpt ett linne, 2 ringar, ett halsband, hellokittychoklad, kaninöron från liseberg ofc ;) Och sen var jag söt och köpte present till Jennypennyplingonlingon. Laraflarrasnoppiplopp fick inget eftersom han inte gav mig någon present som han hade lovat -.-

Sen är det lite annat som har hänt dom här dagarna jag inte har uppdaterat. Var hos Amanda med några stycken på kvällen. Vi badade i poolen, det var kaallt! Jag har tjänat money his mormor och morfar. Jag målade deras grind. Elin har varit här. Jag har hjälpt till i satelliten fast jag inte ska vara med.. Snällt av mig. Jag hade helt glömt bort att anmäla mig -.-

Jag har nördat svampbob också med människorna i mitt hus. Så min humor.. Jag ser den om och om igen X) Den är ju bra... hhahaha  -Ingetliv.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0