Lättnad.

jag upptäckte för några timmar sedan hur jävla beroende jag är av min mobil.

Seriöst! Jag var helt rastlös. jag letade i hela huset. Till och med på en massa konstiga ställen som den omöjligt kan ha hamnat på. Till exempel som tvättmaskinen, kylskåpet eller varför inte toaletten. Jag ropade på den också, men den kom inte fram. Jag låg och tänkte hur länge som helst på varenda liten detalj när och var jag använde den. Men jag kom inte ihåg ett skit, guldfisk som jag är. Det var lite jobbigt också eftersom ljud och vibration var av (fråga mig inte varför) jag blev skitsur på min själv.

Efter ett tag när jag har letat i varenda liten vrå i mitt hus så gav jag upp.
Senare på kvällen ringde Sarah och sa att hon hade den eftersom jag hade glömt den i klassrummet. LÄTTNAD! Min bebis kommer tillbaka trots allt. Tack Sarah! Känner mig så hjälplös när jag inte kan sms eller ringa eller bara ha den vid mig.. Men jag måste klara minst en dag till utan den tror jag.. ahh..
Där var en liten tråkig historia om min mobil. haha.




Jag hoppar. Lägg märket till att jag har ROSA strumpor under mina ballerinaskor. Så jävla snyggt. Eller vad säger ni? Jag kanske borde ha såhär på heltid.

p.s ..Det är SOMMARLOV! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0