Me like snow

Är ingen hemma typ? :/

Jag gick upp vid typ 13.00.  Solade lite så att jag inte får skuldkänslor av att sitta inne en fin dag. Frukost klockan halv fyra. Jag tittade på film. Möörka ringar under ögonen. Jag har bara vänt lite på dygnet sådär.  Nu funderar jag på att packa upp all min skit som ligger i rummet och väntar..  

Jag ska måla om mitt rum och köpa nya möbler.. Funderar att få det gjort under veckan... :) mihi

Nu tar jag bort snön på min blogg.. Jag tyckte den var lite gullig ju.. :P





- Världens godaste pizza som gjordes på Runmarö! Jag funderar att göra om den ikväll.. Ingen är hemma. Jenny och Larra åkte till Härjedalen imorse.. Vi har ostbollar hemma.. Jag funderar på att äta upp dom.

Nu ska jag köra styrka! Ingen vila här inte  Jag och Johanna sprang ju på Runmarö nästan varje dag faktiskt :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0