Mentorsdag

jahopp

Jag gick upp imorse och lagade mat. Vi skulle ha matsäck, och jag orkade inte fixa det igår så jag gjorde det imorse. Jag kokade pasta och fixade. Duktigt Sofia.

Vi gick nästan direkt till torparängen. Det var kallt och jag hade shorts >.< Ingen gjorde typ någonting, bara chill. Vi låg på varandra i en hög och väntade på att få äta lunch. Det gjorde vi också.. Men det var lite mindre mysigt eftersom det var små insekter övarallt. Vi gjorde i princip ingenting vettigt. Inget planerat. Vincent satt med sin gitarr och spela och så sjöng vi lite. Men det var ganska skönt ändå :)

Vi slulle slutat runt 2, men vi fick sluta typ 11 istället :S Nästan alla gick hem förutom jag och några. Vi ville bada så jag hämtade bikini och så badade vi i det mindre fina vädret. Men vattnet var faktiskt ganska varmt när man hade vait i ett tag!  Det var treeevligt (: Bryggan åkte typ iväg :P

Vi åt och låg på filtar. Solen kom fram lite då och då. Man kunde faktiskt sola en liten stund.  Chill dag helt enkelt :)





















Kommentarer
Postat av: vickis

Söt bild på mej och sarah -.- <33

2010-06-10 @ 21:20:15
URL: http://svenssonverdier.blogg.se/
Postat av: Alice

HAHA vad fundersam jag ser ut xd

2010-06-11 @ 20:55:57
URL: http://yuwanalicezhang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0