Tossitokeeer

Nu sitter jag hemma hos adaaam:D


jag sov ju som sagt hemma hos Elin igår. Vi somnade vid kanske halv 4? Vi pratade och så :) Det var asvarmt i rummet! mihi. Det var ljust ute när vi  somnade. Vi gick upp vid 12.00, åt frukost och jordgubbar :D
Vi satt i bikini på balkongen (SKIIITVARMT!)

Vi tog bussen till Adam. Jag lökade sönder. Det var så jävla varmt. Men när vi kom hem till Adam så badade vi i hans pool :) Vi har varit på ängen och jag har försökt spela någon  fotbollsgrej.. det gick ju bra.. hehe
Vi köpte pizza och sen ville Adam och Elin titta på fotbollsVM. jag tittade lite, men jag var så trött så jag somnade i Adams säng. Vi har badat på kvällen också.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0