Whip it

Vi har just tittat på den filmen (:

Den var ganska bra.. Vi funderade på att titta på Avatar. Jag älskar den filmen, for your information.
Men nu sitter Jenny och pratar med Larra. Jag kanske ska hälsa.. Det tycker ju han om att göra. Okej, ni fattar ingenting. Imorrn blir planerna att titta på SEX AND THE CITY! wiiiho!
Med mami och systern. Jag ska hämta min mobil hos Sarah också.. Och sen tror jag att det är träning? Jag kanske kommer lite sent om jag ska hämta mobilen också.. Men men ;) Loor rhe Floor kommer ju också imorrn (:

jag är fett stolt! Har klarat mig utan mobilen i snart 2 dagar! OMG. Jag dör snart.

Godnatt till folket. CIAHAHAHAO



titta, där fick ni ju en bild på filmen också. Trevl.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0