DET FUNKAR INTE!

det funkar inte att lägga upp bilder, att jag bloggar och lägger upp bilder när jag kommer hem ;) Idag har vi iallafall varit i klövsjö och åkt skidor :D Det var soligt och fint i backarna :* Vi har lekt i liften (SPAGETTI!) och filmat lite , så videoklipp kommer sen! :) Sen har vi också köpt vemdalentröjor - skiitfiina :D Men bilder kommer som sagt sen. Imorgon åker vi hem, men vi hinner åka lite längdskidor på dagen och fika på vålkojan. -mysigt Och sen så kanske inte alla vet att Amandas tand gick sönder lite.. vi skulle lägga oss i backen och sola. - jag knäppte av mig skidorna och kickade bak foten då amanda ramlade precis bakom mig. Min pjäxa kom på Amandas ena framtand, så en 3:del ramlade av.. :O Vi åkte till tandläkaren och lagade den nästa dag så nu syns den inte ;) (bild kommer sen) btw, så funkar vattnet i stugan igen! :D ;D wiiihoo. Men duschen är sönder så vi får duscha hos mina kusiner några meter härifrån. PUSS :D :D :D :D :D :D :D :D :D <3<3<3<3 (texten står konstigt, så ingen kommer nog orka läsa allt. Men blogg.se är fucked up! D: )
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0