kittens.. <3

hehe.. Lite dålig uppdatering kanske... ;)
Hemma idag .. Mår inte så bra.

Zeldis peldis fick kattungar igår.. mjau <3
hon väckte mig igårmorse med att trampa på hela mig och på lite olämpliga ställen (AAAAJ)
Sen låg hon på mina ben och stirrade på mig och jag trodde att hon skulle föda i min säng. 

Det tog 2 timmar innan hon fick dom. Den första kom i kattlådan -.- 
Men vi fick flytta på dom. 
Nu ligger dom i mammas byrolåda som dom 2 andra kullarna gjorde. DOM ÄR JÄTTESÖTA! :D 3 st. 
 

















haha, mini. Dom är små tjockisar :D Det känns som dom har blivit mycket större på bara en dag..






Kommentarer
Postat av: johanna

ÅÅÅÅH :D SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

2010-03-15 @ 16:22:56
URL: http://thinkingoutsidethebox.blogg.se/
Postat av: sofia :)

NAAAAAAAAAW GUUUU VAA GÖLLIGA!!!! :D

2010-03-15 @ 17:14:38
Postat av: Victoria

Okej sofia, nu säger jag såhär;

Bestäm någon dag så kommer jag hem till dej och hälsar på dina söta små kattungar! :D <33333

2010-03-15 @ 18:41:35
URL: http://svenssonverdier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0